VARNING FÖR BITSKA SPIKMATTOR

Jag vill härmed utfärda en varning för spikmattor. Det är av största vikt att uppfostra och dressera din spikmatta från första början, annars finns det en risk att du får problem med den senare.
.
Det kan skilja en aning beroende på rasen och självklart kan även lynnet variera på enskilda spikmattor. Men ni bör framförallt vara extra försiktiga om ni har en spikmatta från kennel Sparhallen från 6 euro-kullen (aka 60 kronor-kullen), de är nämligen lite extra bitska av sig.
.
Om man inte är försiktig kan det sluta så här:
Och det gör väldigt ont kan jag tala om av egen erfarenhet.
.
Så var konsekventa, noggranna men även kärleksfulla mot era spikmattor så ska det nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja men det är det jag ha sagt HELA TIDEN ! De är ju LIVSFARLIGA de där !! ;p

2011-01-14 @ 18:28:36
URL: http://priss.se
Postat av: pelle

Allt handlar om kvalité när det kommer till spikmattor, Hanna. Ju dyrare, desto tamare. Det får mna ju veta redan som kalv.



Tss!



Och tack, ey! Jag är ganska fresh. Du med förövrigt ;)

2011-01-15 @ 14:32:24
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0