En liten reminder bara

Så att ni inte glömmer bort min viktiga lärdom från igår. Jag fick bort det mesta av den där knuten, men det sista var jag tvungen att klippa bort. Men det slutar inte där heller! Hela håret var nämligen alldeles fullt av små knutar!
.
Det tog en halvtimmes borstande och en hel del tårar innan jag hade rett ut allt. Precis när jag tänkte ge upp och helt enkelt klippa bort hela skiten fick jag bort det sista. Pjuh. Men jag tror ändå jag borde boka klipptid nu, det känns som att allt rivande slet ganska ordentligt på mitt stackars hår...
.
Som nytt! Nästan i alla fall. Jämför gärna med hur det såg ut igår, det var inte blött trots att det såg så ut, bara helt risigt och förstört av vinden.
.
.
Så som sagt, glöm för guds skull inte bort att sätta upp håret så mycket det bara går innan ni åker rib!! Eller ja, det gäller väl säkert alla snabba båtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0