Favorit i repris

Vi såg en så sjukt rolig nästan-cykelolycka idag (dvs han räddade det i sista sekund, men det såg hysteriskt roligt ut!), och när vi berättade om den för mamma ville hon se en annan miss som jag lyckades fånga på film för ganska exakt 3 år sedan.
.
Man kan se den hur många gånger som helst och det är fortfarande precis lika fantastiskt roligt! Jag kan inte förstå hur jag kunde ha sådan tur att jag lyckades filma det!! Jag har lagt upp den en gång tidigare, men det var på min gamla blogg som jag råkade radera (R.I.P bloggen) så här kommer den igen: Jenny hoppar studsmatta!
.
Åh, det är ju bara för underbart!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad är nu detta! :P jag hade hoppats på att alla hade förträngt detta!

2011-07-31 @ 18:57:37
Postat av: Hanna

Hahaha! Nejdå Jenny, det här får aldrig glömmas bort! Jag blev så glad när mamma påminde mig! :D

2011-07-31 @ 19:32:01
Postat av: MADDES

Hallå där! Hur mår du denna tisdag?

2011-08-02 @ 11:32:21
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0