Min dolda talang

Idag upptäckte jag min dolda talang på riktigt. Jag har anat den redan tidigare, men jag måste erkänna att jag ändå blev sjukt imponerad över mig själv! För att inte tala om hur impade Patrik och Emil blev! Lite impade blev de nog i alla fall. Kanske.
.
Det var som så att det diskuterades hur dyrt ett kuvert skulle bli att skicka. Jag kände på det och sade kaxigt "Det här blir inte så dyrt, det väger inte ens 100 gram. Eller ja, det väger knappt 100 gram." Patrik drog fram en postvåg och...
.
Ser ni vad det står?! 96 gram!!! Det vill säga precis under 100 gram (ifall ni inte kunde räkna ut det själva) precis som jag sade! Här har ni bruden med inbyggd våg i händerna! Imponerande dold talang va? Det är tydligt att jag lärde mig något oerhört viktigt av allt brevvikande på Eckerö Linjen de gånger jag skickade alla nettolistor.
.
Så vad säger ni, imponerande va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0