Mys mys mys

Åh vilken skön dag det har varit idag! Tydligen krävs det inte så mycket, bara att veta att jag har en hel vecka på mig att vila upp mig har gjort mig mycket lugnare.
.
Hittills har den här dagen varit den perfekta första semesterdagen. Vi sov lääänge, åt frukost i lugn och ro och sedan gick vi ner på stan och åt glass och drack cappuccino på nya italienska glassbaren Bellissimo. MUMS!
.
Jag tog citron och stracciatella och Christofer tog choklad och citron. Allt var supergott!
.
Vi träffade på ett gäng som hade svensexa också. Killen som skulle gifta sig jagade Christofer och sedan tvingade han oss att köpa en kondomballong av honom. Herregud vad jag skrattade när Christofer och Dixie sprang i full fart med en kille i blond peruk och nylonstrumpbyxor efter! Så här snygg var han:
.
Hihi. Vi träffade på dem igen lite senare, då sjöng han för oss också. Sedan gick vi och tittade på zebror och kameler (Cirkus Maximum är i stan) och Dixie tyckte det var sjukt spännande och ville inte alls gå hem! Får man ta med en liten snäll hund på cirkusföreställning tro? Hon skulle så gärna vilja prova rida på en kamel...
.
Jaha, nog om min dag kanske. Nu ska vi grilla rådjursribs! Mera mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0