Nytt är kul!

Ikväll har jag varit duktig och stack äntligen iväg på en joggingtur. Jag har liksom varit lite lat de två senaste veckorna... Så det var verkligen på tiden. Med lite nya springgrejer var jag sjukt peppad! Och gick ut alldeles för hårt och blev trött och fick håll på slutet. Härligt Hanna. Genomtänkt.
.
Nåja, slutresultatet var ändå bra mycket bättre än jag hade vågat hoppas, 43 minuter (min vanliga 7 kilometersrunda) så det var ju faktiskt inte helt fy skam ändå. Ifall ni undrar liksom.
.
Nya grejer gör det mycket roligare!
❀ Nya Nike+ skor,
❀ så jag äntligen fick användning för min Nike+ sensor
❀ (och iPhone-hållaren som egentligen är för Nokia (den riktiga verkar ha fastnat i Kina?) som bara är använd en gång tidigare)
❀ och så förstås Hornet Juice som Donny har lurat på mig... Jag vet inte om idag är rätt dag att säga om det funkade eller inte, jag får nog prova ett par gånger till innan jag uttalar mig. Men särskilt gott var det inte i alla fall!
.
Men vet ni vad det allra bästa med att träna är? Att man får belöna sig efteråt!
.
Färska blåbär och mjölk! Muuuuuums!!
(Ursäkta får dåliga bilder, jag orkade inte riktigt anstränga mig med dem ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0