Känner mig duktig

Jag sitter hemma i soffan och JOBBAR (ja, jag börjar få ont i ryggen, kanske skulle vara dags att ordna upp råddrummet till kontor?). I två timmar har jag hållit på redan. Jag känner mig sjukt viktig.
.
Eller ja, det känns egentligen bara som att jag sitter och leker med datorn som vanligt - bloggar och tittar på bilder liksom. Typ. Och vad gör jag nu när jag tar en liten paus? Jo jag bloggar och fortsätter glo på datorn.
.
Spana in mina trötta, torra och rödspränga ögon! Så blir de när jag sitter för länge framför datorn. Tur att Dixie är hemma och påminner mig om att titta på henne lite emellanåt, annars skulle jag kunna sitta fastklistrad i mååånga timmar och knappt ens komma ihåg att blinka.
.
Nähä, om jag kanske skulle ta en lite mer ordentlig paus och gå ut med Dixie och faktiskt få lite frisk luft också. Det skulle kunna vara en bra idé va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0