Mycket välförtjänt ledighet!

Jäklar vad jag har jobbat de här 3 dagarna. Igår jobbade jag 9-17.30 (eftersom vi hade en envis och sen typ kvar i en halvtimme efter stängning innan allt var klart), åkte hem och käkade och vilade en liten stund, och så tillbaka till jobbet 20.30 för att bära diskar och hyllor och pyssla och greja. Klockan hann bli halv 1 innan jag började vandra hemåt...
.
Idag har det varit full fart igen. Jag har shoppat och ätit morotskaka, sjukt jobbigt. Hehe. Fast vi började med shoppingen (kontorsgrejer) och avslutade med morotskaka efter att vi hade stängt, så där emellan var det faktiskt fullt ös med jobb.
.
Mina ögon går i kors nu av allt jobbande.
.
Men det har varit kul också, och fint blir det. Roligast igår var helt klart när Halta Lotta skulle skriva på några lådor och skrev "iFone" på den där det skulle stå "iPhone"! Jag skrattade så jag grät! Han gjorde det alltså INTE med flit. Och när han försökte ändra det såg det mer ut som "iRone". Sedan är det väl möjligt att det var extra kul igår kväll vid midnatt men...
.
Jag skrattade nästan lika mycket åt namnen Halta Lotta och Starke Kjell - vilket team! Vi lite mer normala människor har i alla fall fått behålla våra namn. Än så länge.
.
Men ja. Det jag ville säga var att morgondagens ledighet är otroligt välkommen! Och välförtjänt!

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: inte-alls-avundsjuk-bara-bitter!

2011-06-02 @ 12:24:39
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

2011-06-02 @ 15:48:24
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0