Sommarmys och inte så mys

Jag älskar regniga sommarkvällar då det visas Morden i Midsomer på tv! Det är en himla fin sommartradition tycker jag. Miss Marple funkar lika bra, men idag är det Midsomer som gäller. Mys.
.
I övrigt har den här dagen varit allt annat än mys. Det har varit fullt upp på jobbet idag, visst är det kul när det händer grejer, men de enda gångerna jag hann sitta ner på hela dagen var på lunchen och när jag gick på toa. De sista timmarna var det totalkaos, alla var helvirriga och nästintill gråtfärdiga.
.
Och det blev definitivt inte bättre när jag kom hem. Jag drabbades av världshistoriens värsta monstermensvärk. Trots 1-grams värktablett och het vetekudde hade jag så ont att jag låg i sängen och skrek. Det var ingen höjdare kan jag meddela.
.
Den här snyggingen var jag och Dixie och hälsade på när jag hade återhämtat mig lite, Cillas lilla Leo. Jag är lite kär i honom, jag tycker han är så himla snygg! Och han var väldigt kär i Dixie idag (hon har i princip löpt klart nu äntligen, men tydligen luktar hon våldsamt gott fortfarande!), han trummade med tassarna och gnydde av iver. Dixie var schysst och ställde sig med rumpan mot honom preciiis utom räckhåll med en grind mellan dem. Trevlig tjej!
.
Nu ska jag trycka i mig 900 mg Burana (minst) och stupa i säng och hoppas på en lite bättre och roligare dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja han stod ju och pep en helv timme efter att ni farit också. Mycket spännande det där hahaha

2011-06-16 @ 21:51:11
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Haha, naaw, lilla gubben då :)

2011-06-16 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0