EN BRA IDÉ ELLER EN DUM IDÉ?

Jag fick akut monsterhuvudvärk precis nu. Jag har redan ett glas saft som väntar på mig och det känns ju onödigt att ta ett nytt glas bara för att dricka treo, så nu undrar jag om man kan lägga treo i saften? Det kanske blir riktigt gott? Eller riktigt äckligt... Hmm. Kanske jag går och dör på kuppen, och det vore ju lite onödigt kan jag tycka.

Trevligare är att Sushibiten, som vi bor granne med och som öppnar på torsdag (äntligen!), lovade mig gratis läsk om jag kommer dit på torsdag! Tjohoo! Nu måste vi definitivt dit och kolla in stället.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Mmm, sushi! Jag blev så sugen på det igår så jag åt det till lunch. Då blev jag ännu mer sugen så jag bestämde att jag ska äta sushi när jag ska till Stockholm på torsdag, och nu läser jag detta och då kommer jag fram till att jag och Peter ju absolut måste testa det! Så har jag tur blir det sushi 3 gånger på en vecka! Mumma!

2011-03-28 @ 19:15:11
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0