JAG VILL JU INTE SLÖSA...

Eftersom jag absolut inte har något vettigt eller kul att dela med mig av idag tycker jag att ni istället ska ta och läsa två inlägg på Cillas blogg. Båda två skildrar sådana där underbara händelser på vårt jobb som man bara måste dela med sig av.
.
Det första inlägget är en söt konversation mellan några gubbar, och det hittar ni HÄR. Underbart.
.
Det andra är bara så otroligt klockrent, och det hittar ni HÄR. Det är många tankar som slår mig när jag ser den bilden, "ingen panik, alla på en gång!", "iiiik, släpp fram mig! han försöker äta upp mig!","men va faaan, flytta på re, jag stod här först!", "aaaaarrrrgghhhh! (lastbilen) iiiiiiih! (de vanliga bilarna) hehehe! (lastbilen)". I love it.
.
Händelser på vårt jobb i ett nötskal.

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: haha, va kul att du gillade den ;)

2011-03-24 @ 22:00:58
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0