SEASONED PEPPER

Jag har egentligen absolut ingenting vettigt, eller ens ovettigt, att dela med mig av idag. Jag har jobbat största delen av min vakna tid, och den tid som inte har ägnats åt jobb har gått åt till matlagning och ätande.
.
Middagen idag var lite extra god, det var visserligen grillad rådjursfilé som vi brukar äta ganska ofta (och som alltid är otroligt gott), men idag var den extra god! Vi köpte nämligen med oss seasoned pepper hem från Florida. MUMS!
McCormick Seasoned Pepper. Och så Turrón till efterrätt, som mamma och pappa köpte åt oss på Gran Canaria (vi brukar alltid köpa det om vi åker till Spanien), så himla gott!
.
Nu är jag mätt och nöjd och trött. Mycket spännande lördag, helt klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0