Min nya kärlek

Åh jag måste bara berätta om min nya kärlek! Jag hittade den på smarket (mataffären) idag. Den bara stod där och tittade på mig och viskade "du och jag Hanna, du och jag...", så jag hade självklart inget annat val än att köpa den och slita upp den så fort jag kom ut till bilen.

Fazers pepparkakschoklad. Muuuuuuuuuums!! Först var jag lite osäker på om jag gillade pepparkaksfraset, om det smakade tillräckligt mycket pepparkaka eller för mycket. Men efter ett par bitar är jag nu kär - den är precis lagom och nästintill perfekt faktiskt!
.
.
Min nya kärlek och jag ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Sonntag

Oh, jag måste genast fara iväg och köpa den! Måste ju testa! Dom hade en supergod förra året med jag minns inte riktigt vad det var för smak, jag undrar om det inte var lite russin i den....

2011-11-30 @ 10:50:46
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0