Stugmys inklusive guitarcrashing

Igår efter jobbet åkte jag direkt ut till stugan. (Tack Cilla för att jag fick åka med dig!) Väl där badade vi bastu med underbar utsikt över solnedgången och Ålands Hav (jag älskar nya bastun med glasdörr!) och åt sjukt god middag bestående av grillad rådjursfilé (alldeles mör och underbar) med svampsås (svampen plockades ca 50 meter från platsen där rådjuret fälldes) och sparris. Muuuums!

.
Trevligt middagssällskap hade vi också, i form av min älskade lilla faster! Dixie hittade en ny favoritplats - bredvid spisen där det var varmt och skönt!
.
.
Man ser henne knappt där hon ligger ihoprullad till en liten kringla bredvid spisen.
.
Idag har det varit action. Vi har städat vinden i lillstugan ("vår" stuga) och slängt en massa skit. Bland annat fick jag krascha en gammal gitarr! Det var kul!
.
.
Tråkigt nog höll gitarren bättre än väntat, det var bara halsen som lossnade. För att göra det hela lite roligare hällde vi bensin i gitarren och kastade dit en tändsticka!
.
.
Hur fränt?!?!
.
Vi har också kört minigrävmaskin och brottats med fönster. Ja, vi har alltså mest bara lekt idag, men vi har fått en hel del gjort också! Nu är vi helt slut allihopa och har dessutom en alldeles fantastisk tacos-koma (eller ja, Dixie har ingen tacos-koma, men annars så). Det blir nog sängen tidigt ikväll...

Kommentarer
Postat av: Sara

guuud vad hungrig jag blev nu :)

2011-10-17 @ 12:25:01
URL: http://singegerd.bloggplatsen.se
Postat av: Cilla

Haha skön Bild, Rock N roll Hanna ! xD

2011-10-17 @ 23:35:27
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0