Förvirring

Imorse vaknade jag 9.30, tänkte "jaha, det var den ledigheten det, typiskt att man skulle vakna så tidigt sista sovmorgonen" och sedan tog det ännu en stund innan jag kom på att det bara är lördag idag och att jag är ledig både söndag och måndag också.

Men här kommer det sjuka: DÅ blev jag stressad!! 3 hela lediga dagar till?! Vad ska jag göra med dem? Snacka om att vara ovan med ledighet...

Men jag klagar verkligen inte. Jag hade tänkt att vi skulle åka hem till stan hyfsat tidigt idag men nu är klockan över två och jag, mamma och dogzen sitter och solar på lillstugans trappa medan karlarna leker skogshuggare. Bara faster och farfar kommer ut blir det kaffe i solen också, sämre kan man ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0