Living on the edge

Jag kände för att vara lite wild and crazy ikväll så jag utsatte mig själv för en riktig utmaning: äta tacos med vit tröja. Tacos är typ världes kladdigaste mat med en massa såser och grejer som kan förstöra vilken vit tröja som helst för gott, och jag är väldens klumpigaste som är expert på att spilla och framförallt om jag har något vitt på mig.

Ni förstår att spänningen var olidlig när maten var framdukad och jag satte mig till bords!
.
.
Mmmm, vad gott det var. Jag hade inte ätit tacos på säkert ett halvår, jag minns inte ens när vi åt det sist.
.
Ja, jag öser dessutom alltid på överdrivet mycket av allt så det var verkligen ingen lätt match att äta utan att spilla. Och spillde gjorde jag, jag hade guacamole på näsan, salsa på hakan, det rann längs med mina händer och halvvägs ner till armbågarna... MEN jag klarade det!!! Inte en endaste liten fläck på tröjan!! Helt sjukt, jag borde nog nästan få något pris.
.
.
Det ligger visserligen en Dixie-hund lite i vägen, men ni ser ju - tröjan är fortfarande vit! Jag är sjukt stolt över mig själv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0