Recension nr 2

Jag förstår att ni har väntat med spänning ända sedan igår (har ni ens kunnat sova inatt?) på nästa recension av Chipsters chipsen. Men den som väntar på något gott blir aldrig fet!

Ja, nu sitter jag i alla fall och provsmakar de med havssalt för fullt på stugan. Och de får *trumvirvel* också 4,5 chips av 5 möjliga! Egentligen är de nog helt perfekta men det känns ändå fel att ge full pott, så det måste ju vara något som saknas men som är en så liten detalj att jag inte kommer på det. Men ja, riktigt knapriga och goda!

För övrigt har jag flyttat gungstolen till södra fönstret där jag upptäckte att jag faktiskt har 3G-täckning(!!!) så att jag kan sitta och gunga medan jag bloggar och facebookar. NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0