Snällt

Idag har jag INTE haft en bra dag. Den blev tack och lov lite bättre mot kvällen, men före det gick det bara utför mer och mer tills jag bara ville lägga mig ner och skrika, sparka och gråta.

Men nog om det. Jag har varit sjukt sugen på att gå på bio nu ett tag, och har flera filmer jag skulle vilja se. Problemet är att ingen vill följa med mig?! (Jag som är så trevlig?!) Ja man har sett Titanic en miljard gånger, men det betyder väl inte att man inte kan se den igen?!

Idag blev jag till slut lite desperat och tänkte att min bror, honom kan man lita på. Och mycket riktigt, han är så snäll att han i alla fall överväger att offra sig!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag hänger med på bio om du vill fara nångång ! :)

2012-04-16 @ 22:55:58
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0