Spelkväll

Igår kväll var vi till mamma och pappa och spelade kort och snackade skit. Och herregud vad jag skrattade! Jag skrattade så jag fick kramp i magen, tårarna sprutade och jag fick ingen luft! Mot slutet när jag började bli våldsamt trött kunde jag inte ens skratta längre, det lät som om jag grät eller skrek ungefär, helt sjukt var det. Men ack så roligt!

Vi spelade klöver 8 och jag förlorade överlägset. Men jag tycker ändå att jag tog det ganska bra, jag brukar kunna vara rätt så dålig förlorare men nu hade jag genomgående skitkort förutom en enda omgång så det var ganska väntat. Jag kastade visserligen en ostbit på Christofer, men det hör inte hit...
.
.
Pappa fuskade som vanligt, men kom ändå nästsist och skyllde allt på mamma - också precis som vanligt. Dessutom drabbades han av någon lindrigare form av tourettes och sade/skrek "satansatansatan" lite nu och då! Hahaha, ja det var minst sagt en underhållande kväll, tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0