Svårövertalad

Alltså jag måste ju säga att jag är sjukt svårövertalad jag. I måndags när jag var och gymmade frågade jag Emil vad jag brukar ha för vikter i bänkpress - som om det skulle vara hans uppgift att hålla koll på mina vikter? Han undrade om jag inte hade någon träningsdagbok och jag svarade (som om det skulle vara självklart) att jag helt enkelt brukar skriva i Daniels. Emil tyckte jag borde köpa en egen.

Idag var jag och Emil och gymmade och så frågade han om jag hade köpt en träningsdagbok nu, vilket jag så klart inte hade kommit ihåg, "gör det!" sade han. Och innan jag visste ordet av stod jag vid receptionen och betalade för denna:
.
.
Som sagt, sjukt svårövertalad... Men jag har faktiskt tänkt att det skulle vara bra att ha, om inte annat så för mitt dåliga minne. Men det är ju roligare om man kan se sina framsteg svart på vitt också. Så jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har den där, men den sista tiden så har jag fuskat rejält med att fylla i, men ska försöka börja igen :)

2012-04-21 @ 08:07:40
URL: http://camillasvilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0