Bekvämt...

Okej. Jag har ätit klart, jag har druckit upp mitt kaffe och skulle nu vilja gå och kasta mig på soffan och däcka en stund. Men det kan jag inte.

Jag har nämligen en hund som ligger och sover som en liten ängel i min famn, och en hund som ligger och sover som en liten ängel bakom mig och lutar mot min rygg. Så istället för att ligga bekvämt i soffan får jag sitta spikrakt på stolen och glo rakt fram...

Sjukt tråkigt och inte särskilt bekvämt, men vad gör man inte för sina små älsklingar...?


Kommentarer
Postat av: Cilla

Ungefär som jag, kunde inte stiga upp ur soffan för att min pälskling låg i famnen... Iaf intalade jag mig att det var därför ;)

Svar: Hahaha, ja Christofer brukar gärna ha det som ursäkt ;) "Väck inte den valp som sover" citerar han alltid, att jag påpekar att de faktiskt inte är valpar längre biter inte alls på ;)
Hääna Banääna

2012-08-22 @ 20:01:24
URL: http://priss.se
Postat av: Morsan

Det är bara att flytta de små sömntutorna ner i soffan, så du kan ta plats själv bredvid : )

Svar: Hihi, ja jag gjorde faktiskt precis så sedan ;)
Hääna Banääna

2012-08-22 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0