Utställning

Idag var det Agility.ax inofficiella utställning som stod på schemat, och jag var minst sagt orolig över hur det skulle gå med tanke på handlerkursen igår... Men jag tycker faktiskt att det gick rätt bra, hon gick till och med riktigt fint en stund (och hon gick i alla fall, satt sig inte ner och vägrade) hon var förstås rädd för domaren men han fick titta på hennes tänder, och hon stod visserligen med svansen mellan benen men hon försökte inte klättra upp på mig i alla fall (bara en gång hoppade hon upp i famnen, hehe). Så det går helt klart framåt! 
 
 
Men viktigast av allt: vi fick superfin kritik! Vi gick inte vidare, just på grund av att hon är så osäker, men hon hon fick "Excellent" och som sagt jättebra kritik. Bara jag lyckas träna upp hennes självförtroende trodde han att hon kan gå långt! Så det var verkligen superroligt att höra, jag studsade nästan ut ur ringen! (Tack till Jocke som agerade fotograf!)
 
 
Min lilla snygging! Nu blir det träning träning träning inför vår första officiella utställning om en månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0