Inte alltid så logiskt

Åh, jag älskar när mina dagar börjar med att jag får skratta!
Kjell: Det var nog inte fastlagstisdagen igår i alla fall...
Jag: Var det inte?
Han: Nej, men det var ju tisdag och det fanns semlor i butiken så då tänkte jag att det måste ju vara fastlagstisdagen!

Bara den lilla detaljen att semlor brukar börja säljas senast så fort julen är över... Men det är ju inte så lätt att veta! Haha.

Fast sedan konstaterade vi att jag ju faktiskt är bortrest den riktiga dagen (21/2) så vi hade vår egen fettisdag igår helt enkelt. Inget fel med det!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahahaha !! Jag tänkte väl det också när jag läste ditt inlägg i går när vi had runebergsdagen nyligen :P Att fan vad bakelser man ska trycka i sig mitt i allt. Kan ju sprida ut det lite iaf :D

2012-02-08 @ 09:24:39
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0