Lyxlördag!

Herregud vilken bra dag jag har haft idag! Sovmysmorgon med dogzen (som jag visserligen fick kämpa lite för, Bella ville gärna upp och kissa tidigt imorse!), gymma med Daniel, och framförallt sjukt god middag med världens bästa lillebror!

Jag är ju ensam tills i natt då Christofer äntligen kommer hem från sin jobbresa, och mams och paps skulle på fest ikväll så brorsan var också ensam - alltså slog vi våra kloka huvuden ihop och lagade en supersmarrig lyxmiddag!

Jag bestämde helt kallt att brorsan skulle få flambera oxfilé åt mig, och även om vi (mest brorsan) höll på och bli levande grillade i processen så blev det sjukt gott till slut!!

Dagens meny alltså: cognacsflamberad oxfilé med shitake-svampsås, rösti och broccoli. Mums!!!!!! Förutom brorsan hade jag även Miss Harry till sällskap, very nice indeed! Åh vilken lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0