Packad, växlad och klar

Jaha Cilla, här kommer det obligatoriska inlägget om packningen! Cilla har påpekat att jag skriver ungefär samma sak inför Floridaresan varje år, så det måste jag ju så klart spinna vidare på!

Så här skrev jag om packningen ifjol. Och mycket riktigt är det väldigt likt även i år!

.
Två par bikinis, en kjol, ett par skjorts, en klänning, två linnen, flipflops och solbrillor. Mer än så behövs inte! Eller ja, lite träningskläder ska ner också, men resten köps där. Två väskor har jag tänkt fylla i år. Plus största handbagaget givetvis. Ååååh, shoppaaaaaa.....
.
Och så till tradition nummer två, pääängarna. Jag som aldrig har kontanter annars känner mig alltid så snuskigt rik när jag har en massa dollars i handen så jag kan inte låta bli att leka lite med dem...
.
.
Inte helt olikt förra året det heller alltså.
.
Wohoo, på fredag morgon drar vi!!

Kommentarer
Postat av: din lillasyster

vill inte veta om din dumma packning, och din dumma resa till florida, och din dumma idé att åka bort när jag fyller år :(

2012-02-06 @ 20:13:53
Postat av: din lillasyster

okej,skoja förlåt. men faktiskt så är jag duktigt avis. drick en frappis för mig och ha det bäst <3

2012-02-06 @ 20:14:35
Postat av: Fanny

Åååh du ska ha de så himla bra där sen, fast de vet ja att du kommer ha! Längtar så till min och Julias resa!

2012-02-06 @ 20:43:59
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Cilla

Plocka med den där väskan som står utanför dörren sen, den är lite otymplig och ömtålig :)

2012-02-07 @ 00:32:39
URL: http://priss.se
Postat av: Anonym

är de inga bättre att växla pengar där på plats då?

2012-02-07 @ 10:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0