Today

Jag ber om ursäkt för att jag har ignorerat er idag. Vi har spenderat hela dagen solandes vid poolen, det har varit riktigt perfekt solarväder idag och eftersom vi åker hem på lördag så gäller det ju att passa på nu! Alltså har jag inte ens haft tid att blogga trots att jag har legat stilla mest hela dagen.

Förutom solat har vi förresten lekt lite med Christofers nya Otterbox - ett stöttåligt och vattensäkert iPhone-skydd. Vi var självklart tvungna att testa vattensäkerheten så vi tog lite bilder och filmade under vattnet. SKITFRÄNT! Jag måste nog köpa ett jag också...
.
.
Hehehe, otroligt vackert, inte sant?!
.
Vi har även hunnit med en effektiv shoppingrunda (outleten, Mall at Millennia och Florida Mall), men så många inköp blev det inte. Men det är väl kanske ett tecken på att vi börjar bli ganska nöjda. Det är klart jag skulle kunna köpa hur mycket som helst till, men det mesta som jag hade planerat att köpa är i alla fall klart.
.
Dessutom har vi ätit en jättegod middag (igen), roligast var förrätten som bestod av firrarna som Christofer fångade på Marco Island som friterades och åts på rostbröd med gräddfilssås. Jättegott!
.
.
Nu är det sussa-time. Jag önskar mig en enda sak tills imorgon (förutom sol då förstås, men det har de ju lovat så) och det är att min näsa ska sluta rinna. Jag är så jävla less på den nu! Den är trött och trasig, allt blir jobbigare, jag blir grinigare och jag har dessutom inte vågat träna på en vecka. Det räcker nu, tack.

Kommentarer
Postat av: mamsen

vilken skön bild!! häftig! : ) Kanske inte så bra att simma om näsan rinner, men det vill man ju förstås... Hoppas det ger med sig. Här regnar det idag så du kan ju alltid glädjas åt att du slipper se det eländet ; ) Puss

2012-02-21 @ 09:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0