Vaaarmt och skööönt

Oj oj hörni vad det ska bli varmt idag och imorgon! Det ska visserligen forstätta vara riktigt varmt så långt väderprognosen sträcker sig, men till helgen kan det komma lite regn och åska även om det nog i huvudsak blir sol då också. Naaaaajs!


.
Nu är bara frågan hur jag ska få de här andra att gå med på att ligga och sola hela dagarna? Vissa av oss blir liksom lite rastlösa, medan andra (jag) inte har några problem alls med att ligga och njuta i solen hela dagen. Idag tror jag bestämt att jag ska somna i solstolen. Jag är så sjukt trött och skulle bra kunna sova ett par timmar till...
.
Men sova har jag ju inte tid med nu, nu ska jag släpa mig ett varv runt sjön och sedan springa ner till poolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0