Roligast idag!

Usch vilken dag jag har haft. Jag har varit helt sjukt trött och grinig, och jag har hatat varendaste människa som kommit in genom dörren (att jag inte blev skådespelerska? Jag känner att jag har en otrolig talang, åtminstone för att spela glad och trevlig så övertygande att jag själv tror på det även om jag egentligen är asförbannad... Jag får ha skådespelaryrket som reservplan), men nu var det ju inte det vi skulle prata om!

Jag har trots allt fått mig några ordentliga skratt även idag, mest skrattade jag åt ett mail som faktiskt gjorde mig på bättre humör i flera minuter! När jag skriver mail på iPhonen kommer automatiskt signaturen "Skickat från min iPhone" i slutet, och jag har inte orkat ta bort det för det stör mig inte och oftast läser jag bara mailen i telefonen men skriver på datorn. I alla fall, det här svaret fick jag idag:
.
.
Hysteriskt roligt!! Jag svarade även på det mailet i iPhonen och fick ett svar med texten "Skickat just före jag ska gå och dricka kaffe lite" i slutet. Fantastiskt kul tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0