Räddaren i nöden

Cilla är min räddande ängel denna hopplösa dag! Jag har varit både trött och rastlös hela dagen och inte velat göra nånting alls och kunde inte ens förmå mig att cykla till gymmet. Men snart kommer Cilla och så blir det att gå till Rockoff och glo på folk, helt perfekt aktivitet för mig idag känner jag!
 
Jag hade visserligen inte tänkt gå dit idag eftersom jag (som kanske den enda i hela världen känns det som...) inte alls gillar Veronica Maggio, men glo på folk är alltid kul och som sagt precis vad jag behöver idag så nu är jag redan på mycket bättre humör. 
 
 
Cilla och jag på 60-talsfesten i maj förra året. Sjukt hur snygga vi var! Men ajajaj vad jobbigt det var att försöka borsta ur håret sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0