Mer sånt tack!

Igår kväll ringde pappa och bjöd in oss, helt utan förvarning, på vitchokladdoppade jordgubbar och skumpa. Sjukt nice! Jag älskar sådana spontana grejer överlag, men när det dessutom innebär lyxgott är det ju helt underbart! Så ja, det är alltså helt okej att bjuda in mig på sådant när som helst, jag tar inte illa upp. 
 
 
 
Muhuuuums!! Jag kunde ha ätit (och druckit) hur mycket som helst, så gott var det! 
 
Mindre kul är att blogg.se appen till iPhonen inte vill fungera just nu, jag hade ju tänkt blogga om det här igår redan. Nåja, hoppas den kommer igång igen snart, annars blir det väldigt svårt med midsommarbloggande! Inte för att någon brukar läsa på midsommarafton i och för sig, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men ååååh så gott! Vill också ha :D Men nu måste ja bara fråga hur pappa din får dom så fina? När ja för såna så måste ja lägga dom på sidan, å då blir ju ena sidan platt.. Hur får man dom å stå på de gröna? :)

Svar: Ja det var våldsamt gott! Kanske vi skulle ta en jordgubbs- & skumpakväll snart?! :D Hmm, ingen aning faktiskt, ska försöka komma ihåg att fråga! :)
Hääna Banääna

2012-06-19 @ 21:23:03
URL: http://www.ladyspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0