Midsommarbilder

Ja just det ja, jag hade ju utlovat bilder från midsommarafton! Det var ju som sagt 300 bilder att välja mellan så det är inte helt lätt att bara plocka ut några så där när jag dessutom inte direkt har hela kvällen på mig, men jag har försökt i alla fall. 
 
Först blev det sangria, sedan sill och lax och nypotatis, och så grillad rådjursfilé, vitlöks-& chilismör och både nypotatis och potatissallad (eftersom båda var så himla goda).
 
 
Sedan bar det av ner till sjön för stångresning och dans.
 
 
Japp, ni ser rätt, hundarna var med och dansade runt stången!
 
Efter midsommarstångsdans åkte vi ut en sväng med snipan. Det var så där alldeles alldeles underbart väder, det är inte ofta havet ligger så där stilla, och jag fick anstränga mig för att inte ägna varje sekunad av båtturen åt att knäppa en miljard bilder. 
 
 
Hahaha, jag älskar den där bilden på Patrik! Den skulle kunna vara så himla fin med solen, havet och flaggan i bakgrunden, och så gör han en så sjukt konstig min! Jag skrattar lika mycket varje gång jag ser den. 
 
Efter båtturen gick vi upp till altanen igen (efter en sista bild på havet) för att äta efterrätten vi helt enkelt var alldeles för proppmätta för att äta före stångresningen. Extra chokladig kladdkaka med färska jordgubbar, vitchoklad och havresmul i. Muuuums. 
 
 
Och efter det hade jag vett att sluta ta bilder. Men tack igen allihopa för en supertrevlig midsommarafton!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ser jätte mysigt ut !

2012-06-26 @ 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0