Mycket bättre

Det löste sig med maten, och det blev ungefär en miljard gånger bättre än det hade blivit och Christofer inte hade kommit hem.

Vi stekte superfärsk lax (den som fortfarande simmade för ett dygn sedan) som smakade helt jävla (ursäkta språket) gudomligt, och så åt jag min zucchini som tillbehör och C fick potatis.
Dessutom slet vi upp en flaska vitt till maten. Jag som annars inte är så förtjust i vitt vin blev nämligen helt förälskad i detta som serverades till torsk på Eckerölinjen och var tvungen att köpa med mig en flaska hem. Heeeelt underbart gott!!

Nu: lite lakrits, choklad och Miss Harry. Mums. Sedan får vi se om det blir att hälsa på Elin en sväng eller vad det blir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0