Perfekta avslutet på arbetsdagen

Ifall att det skulle råka finnas någon där ute som har missat det så säger jag det igen: jag har VÄRLDENS BÄSTA kollegor! För att fira Daniels semester och för att få mig på bättre humör igen efter ett sådant där riktigt riktigt hopplöst fall bestämde vi oss för att ha lite after work med Somersby och yatzy på iPaden (våga inte säga att det är lamt att spela yatzy, vi har alltid skitroligt när vi gör det!).

.
"Hahaha, jag ser ut som en hamster!" skrek Malin när hon såg den här bilden. Underbart!
.
Daniel hittade en apful keps som han satte på sig. Jag tyckte han såg EXAKT förbanna på pricken ut som Skurt! Det kanske inte syns lika tydligt på bilden, men jag lovar att han gjorde det i verkligheten!
.
.
Men visst är det likt?!
.
Eftersom det fanns två kepsar var jag så klart tvungen att ta på mig den andra och så skulle Patrik försöka fånga oss på bild, han tyckte att vi blev suddiga för att vi inte kunde sitta stilla? Jag fattar inte alls vad han menar....
.
.
Vi lyssnade ju på Märkää, vår theme song, då kan man ju inte sitta stilla heller! Men till slut lyckades vi "skärpa" oss i en halv sekund så Patrik kunde ta en "vettig" bild!
.
.
Absolutely löövly, inte sant?! Humle & Dumle. Javisst!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Men om han är skurt, är du då drottning Silvia :P

2012-06-16 @ 14:35:32
Postat av: Hanna

Hahaha, jaa Charlie, det är jag nog! ;D

2012-06-16 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0