Revansch

Hittills har den här veckan varit mer eller mindre galen på jobbet. Så pass att jag tänker satsa på att åka dit en timme tidigare imorgon för att alls ha en chans att hinna gå igenom beställningar, för som det är nu ligger vi väldigt mycket efter...

Bland annat har jag suttit nere på kontoret och jobbat som en dåre idag. Hos mig såg det då ut så här (när det var som mest organiserat):
.
.
Och medan jag satt där och kämpade fick jag en hel drös med bilder skickade till mig från hundarna och husse som istället hade det så här:
.
.
Sol, bad och svanjakt (OBS! badandet och svanjagandet stod hundarna för till 100%). Inte helt rättvist kan jag känna. Framförallt inte just då.
.
Sedan kom jag hem, slängde ihop mat, slängde i mig mat och däckade på soffan en halvtimme (eller var det närmare en timme kanske?). Jag hade planerat att springa idag men var sjukt osugen efter min powernap, men 3 lakritsbitar och lite Drottningen av Åland senare bestämde jag mig för att ge det ett försök i alla fall.
.
Och tänk vilken tur att jag gjorde det! Det var nämligen förjävla skönt och dessutom blev det ny rekordtid (41,01 (surt att jag inte var 2 sekunder snabbare dock...) på min vanliga 7,5 km-runda)! Ibland lönar det sig verkligen att pina sig iväg även om man inte är så sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0