Kul på Ålandsmässan

Idag har jag varit och jobbat på Ålandsmässan (i min värld heter den dock fortfarande Köpmannamässan...) hela dagen, det har varit riktigt kul men man blir ändå ganska trött av att stå mest hela dagen och framförallt av allt ljud (Zillah och Totte är ganska högljudda kan jag meddela).

Dagen började lovande med att jag spillde cola på min nya vita Hemmalaget-tröja. Då hade jag varit där i 20 minuter. NÄR ska jag lära mig att jag helt enkelt inte kan ha vita kläder?! Suck. Men i övrigt gick det faktiskt bra!
.
Jag åt lunch uppe på "balkongen" (eller vad man ska kalla det) och kikade ut över mässan, och plötsligt plingade det till i telefonen...
.
.
Och när jag tittade upp (eller ner egentligen) såg jag att han satt vid montern och flinade och vinkade glatt. Haha! Jag försökte ta en bild på det, men han är ju så liten så han syns inte riktigt. Men ni ser Hemmalaget-skylten? I vänstra hörnet där nere sitter en vit liten prick och vinkar, det är Daniel!
.
.
Just då var det faktiskt hysteriskt roligt.
.
Direkt efter mässan blev det att slänga i sig lite middag och sedan iväg på agility, så det har minst sagt varit full fart hela dagen! Nu blir det duschen och sedan sängen direkt. Det finns en viss risk att den här veckan kommer att bli lite tung känner jag.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hi hi, jag tyckte ju också att det var lite roligt : ) Kan det månne vara så att vi har lite samma humor du och jag he he : D Fast du uttrycker dig så roligt allt som oftast, så man får skratta gott! Fortsätt så : ) Kram

2012-03-19 @ 18:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0