Roligt

Okej, nu behöver ni inte vara oroliga längre, jag har lugnat ner mig och mår lite bättre nu. Det finns alltid något som kan få en på bättre humör, det gäller bara att lista ut vad som funkar just den dagen - idag var det en öl (nej jag skäms inte ens) och en bit amerikansk salami. Inte svårare än så alltså.
.

.
Räddningen.
.
Eftersom jag efter en hel dag av surande äntligen är lite gladare kunde jag till och med flina lite åt det här som jag hittade på Egoinas blogg och tänkte att det kanske kan muntra upp någon annan också:
.

Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså shit, jag kom hem nyss och var helt fruktansvärt trött, arg och allmänt bitter. Så gick jag in på din blogg och såg dom där flygplansbilderna - och DOG av skratt! Tack för att du räddade min kväll Hanna! :'D

2012-03-14 @ 20:58:02
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0