Dagen i bilder

Eftersom jag är hyfsat lat av mig tänkte jag helt enkelt sammanfatta den här dagen i bilder. Jag har tänkt blogga flera gånger tidigare idag men har inte riktigt haft tid så då känns ju det här som den överlägset bästa lösningen!

Min första bild är från lunchen. Sushi, vad annars. MEN jag glömde att fota själva sushitallriken och kom inte på det förrän jag hade bara fyra bitar kvar - fruktansvärt!
.
.
Som tur var så räddade Malin situationen när hon upptäckte att det fanns cherry-coke, sprang fram till kassan och frågade vad de kostade och kläckte ur sig " Jag tar fyra!!". Hehehe, åh vad jag skrattade.
.
Dessutom har jag skrattat åt gamla bilder som "lillsyrran" har skickat idag:
.
.
Lilla småkusin Johannes (typ 7-8 år), hans lillasyster lilla lilla Alicia (aka lillsyrran - 3-4 år), lilla jag (12-13 år) och min sjukt söta påskhäxlillebror (4-5 år) som bara måste vara den gladaste påskhäxan i världshistorien. Åh, så gullig bild!! Fantastiskt.
.
Jag har också skrattat åt denna bild som jag hittade på tavlan i källaren där vi hänger upp "viktiga" grejer:
.
.
Ifall det syns dåligt står det alltså:
Svenska: Innhåll: Vatten, socker, glukossirap, sockerkulör E150d, citronsyra, stabiliseringsmedel (*nånting*mjöl, pektin), arom.
Norrländska: Jox som ä i glass´n: Vatt´n, socker, nå sirapsjox, färgämnen, nå surt, murbruk, litt mer jox som gör att glass´n smak gott.
Ihihi, fantastiskt kul tyckte jag!
.
Sedan skrattade jag jättemycket åt den här:
.
.
Och så ännu mer åt en kommentar från Cilla, men jag har inte frågat om lov att lägga upp det så det vågar jag inte göra.
.
Förutom det har jag ätit jättegod mat...
.
.
Grillat kött, röstipotatis och hemlagad bearnaisesås. Mmmmm. Och så Bodils specialbeställda vin, Arrogant Frog. Kanske inte helt perfekt till den maten, men gott var det - både maten och vinet!
.
Och just nu ser det ut så här:
.
.
Bella har insett att mattes klänning fungerar alldeles utmärkt som hängmatta. Det är fredagsmys på hög nivå det!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahah ja och hur kan autokorren köra härrihud !? Jag förstår inte xD

2012-05-11 @ 21:21:15
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Hahaha, jaadu Cilla, det var ju det roligaste av allt! Jag höll ju seriöst på och avled när jag såg det!! :D

2012-05-11 @ 21:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0