Det närmar sig!

Om ungefär 20 minuter är jag äntligen framme i Linköping! I brist på annat att underhålla mig med (nog för att min bok är bra, men jag kommer ändå somna och få övernatta på tåget om jag fortsätter läsa) tänkte jag lista min tågresa, låter inte det alldeles fantastiskt spännande?!

På de här nästan 2 timmarna har jag...
- bloggat 1 gång
- blivit förbannad på att hastigheten på SJs wi-fi är för långsamt för att ens ladda upp en endaste liten stackars bild på bloggen
- inte hittat restaurangvagnen och alltså inte fått någon öl
- kollat Facebook en halv miljard gånger bara för att känna att jag utnyttjar de där 99 kronorna jag betalade för att ha internet hela vägen
- kollat mailen ett par gånger av samma anledning, vi brukar ju få jobbmail 24/7 men så klart inte nu
- messat med mamma, faster och Elin
- utklassat mamma i rumble
- läst i min bok
- kämpat för att hålla mig vaken
- eh... bloggat igen bara för att

Men tänka sig, det där tog 10 minuter till så nu är det mycket nära! Wohoo! På återseende hörni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0