Det var kul så länge det varade

Dagen började rätt så bra, om inte annat så för att jag var piggare än igår i alla fall. Vår peak kom strax efter lunch då jag drog på mig en Doro-bandana, Daniel tyckte att jag såg ut som en kärring (själv tyckte jag att jag var ascool, ni ser ju själva nedan), jag kastade en penna på honom, han sköt en gummisnodd på mig och sedan urartade det i världens gummisnoddskrig.

Men sedan gick det utför (det är ju helt sjukt hur allt skit ska slås ihop på en och samma dag jämt!) och när klockan äntligen slog 17.00 hade jag en fruktansvärd huvudvärk. Plötsligt kändes min extra semestervecka som Kjell pratade om väääldigt lockande...

Men nu ska jag snart till gymmet med Emil och göra mig av med lite aggressioner så ska ni se att jag helt säkert är lugn och fin som en spinnande övertrött liten kattunge igen sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0