Deklarationskoma

Jag är sjukt opepp idag. Jag kan inte motivera mig till att göra någonting. Det enda jag är lite lite sugen på att göra är (håll i er hårt nu) att STÄDA?!?! Jaa, ni läste rätt. Det måste alltså vara något allvarligt fel på mig.

Jag hade planerat in att springa idag men hur jag än har försökt peppa mig själv så går det bara inte. Jag får boka in tid för det imorgon istället, då skulle det inte blåsa fullt så mycket heller så då kanske det känns lite roligare. Försöker jag intala mig själv i alla fall.
.
Okej, om jag skulle sluta försöka lura mig själv nu, jag gör bara vad som helst för att slippa ta tag i deklarationen... Snark. Finns det något drygare? Jaja, det är väl bara att bita ihop och ta tag i det om jag inte vill betala en halv miljard. Medan jag genomlider det tycker jag ni kan lyssna på lilla Patrik, han är så duktig! Gilla honom på Facebook kan ni göra också HÄR!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0