Sjukt seg dag

Det är helt galet hur trött jag har varit idag. Jag fick världens allergichock i lördags och nyste och snorade och nyste och snorade... Och efter det har jag varit helt däckad.

I morse tog det 4-5 timmar istället för normala 15 minuter innan jag vaknade till liv över huvud taget. Efter 3 stora muggar med kaffe kunde jag äntligen hålla ögonen öppna. Jag höll seriöst på att somna när jag satt på toaletten och råkade blinka, 1/2 sekund före jag slog pannan i handfatet reagerade jag och hann precis undvika en fet bula. Det säger en del om hur trött jag var va?

Kvällen spenderas därför i stoffläge med pälskling i famnen istället för ute på springtur som jag egentligen hade tänkt. Nåja, sånt är livet. Nya tag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0