500:e gången gillt?

Jag har försökt skriva ett blogginlägg närmare en halv miljard gånger nu känns det som (ja jag vet att det bara står 500 i rubriken), till sist lyckades jag få till ett helt inlägg med en massa bilder och text och när jag skulle publicera det så försvann det. Så nu vet jag inte ens om jag orkar börja om.

Summan av kardemumman är att jag har haft jävligt fullt upp men mest en massa roligt den senaste veckan. Höstmöte med middag, morgongym med frukost, vinprovning, fest, tårtkalas för "närmast sörjande", födelsedag, presenter, mer kaka, god middag... Ja, mycket trevligt alltså!

















Och ja, de flesta av bilderna är säkert fel väg (så ser det ut för mig i alla fall), men det går förbanna inte att blogga från den här telefonen och det går inte att föra över bilderna till datorn. Sånt är livet.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihihi, vilken klockrent suddig bild från lördagen :P

Svar: Haha, ja jag tyckte att den var ganska talande - glada och lite suddiga! ;D
Hääna Banääna

2012-11-20 @ 17:30:11
URL: http://www.ladyspalace.blogg.se
Postat av: Malin

Gissar att den lila tårtan var lika god som den i augusti? ;)

Svar: Japp, den blev supergod! Har längtat efter ett tillfälle att få testa den ända sen dess! :D Fast det var inte riktigt samma känsla nu som att få sitta utomhus i Skeppsvik och äta den förstås :)
Hääna Banääna

2012-11-21 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0