Skadad. Riktigt skadad.

Jag och lillebror hade tänkt laga middag idag när det är farsdag, så när jag vaknade började jag bläddra lite i en kokbok för inspiration. Jag hittade ett recept som jag tyckte lät rätt bra, förde automatiskt ner fingret i vänstra hörnet.... Och där tog det stopp. VARFÖR finns det inte en "dela"-knapp i verkliga livet?? Va?!
 
Hur ska jag nu kunna informera brorsan om mitt förslag? Ska jag faktiskt bli tvungen att ringa honom och verkligen prata med honom på riktigt och läsa upp receptet för honom som man gjorde på stenåldern? Nästa steg är ju liksom att skicka röksignaler om att han ska komma över och läsa receptet med egna ögon som man gjorde på dinosauriernas tid. Så kan vi ju inte ha det. 
 
 
En sådan dela-knapp som finns på min bästa vän iPhone önskar jag mig på ALLT i julklapp. Tack på förhand snälla tomten.
 
Och jo förresten tomten, när vi nu ändå är inne på det här skulle du väl kunna slänga in en "gilla"-knapp på vanliga mail också? Du vet sådana mail som det är onödigt att svara på, men man ändå skulle vilja visa att man har uppskattat innehållet? Sedan är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0