Framme

Ja att säga att vi är lyckligen framme vore kanske att överdriva lite. Visst, det är väl till stor del mitt fel och framförallt så hade jag väl lite för höga förväntningar på hotellstandarden. Men den goda nyheten är i alla fall att det stämde att det ingick Wi-Fi! Wohoo!

Nåja, om vi skippar allt det tråkiga så kan jag i alla fall konstatera att det lilla vi har hunnit se hittills tyder på att alla har rätt - Prag är en himla fin stad!

Men framför allt: H E L V E T E vilken god middag vi lyckades få oss (efter en del vandrande) till slut! Kanin med svamp och någon typ av potatis och sjukt god sås. Utan tvekan bland det godaste jag någonsin ätit faktiskt! Åh, vilken lycka. Det gör inget att jag fortfarande rapar kanin, det kan jag fortsätta med i all evighet - så gott var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0