Villintevillintevillinte!!!

Faaan också. Jag har inte varit sjuk sedan 16:e maj förra året (förutom en rejäl förkylning i Florida i februari då, men jag har inte haft en sjukdag på 1 år och 5 månader). Men nu är jag rädd att det är kört.

Jag hade lite ont i halsen och kände mig svullen och nös (kan man förresten säga både nyste och nös? är det nös som är den riktiga böjningen? eller hur är det? mitt huvud är fullt av snor, blir förvirrad...) som en galning i morse, men sedan kändes det bättre i några timmar och jag glömde bort det. Men på eftermiddagen blev det värre igen, och nu är det inte alls roligt...

Jag som hade tänkt springa ikväll har istället tillbringat kvällen i soffan med dogzen i famnen och kollat på Vänner och Simpsons i hopp om att det ska hjälpa mig att hinna bli frisk tills imorgon. JAG VILL INTE VARA SJUK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0