Festen

Jaha, nämen om vi skulle ta lite bilder från lördagens inflyttningsfest på jobbet kanske? Till största delen var det en riktigt lyckad fest, Malin har träningsvärk i magmusklerna idag av allt skrattande (och jo, vi skrattade sjukt mycket) så det får väl ses som ett rätt så bra betyg! 
 
 
Kylen var minst sagt välfylld (jag tror förbanna att jag skulle kunna vinna VM i packning), tack och lov dracks inte allt upp (tror det hade varit ett ganska så trött gäng fortfarande idag annars). Meeen, det här var ju inte allt... 
 
 
Nej vi gjorde ju en shot ("Blue Balls" hette den) som var en riktig häxblandning och som vi sedan spädde ut till bål också... Ojoj. Tur att den var alldeles för sötsliskig för min smak! 
 
 
När gänget kom hade vi rullat ut röda mattan och bjöd på bubbel och snittar (sjukt goda!) och var uppklädda till tänderna! 
 
Sedan var det dags för första klädbytet! 
 
 
Vi svirade om till våra disco-outfits, knäppte på disco-belysningen och körde igång 90-talsdiscomusiken! Gänget delades in i två lag och så körde vi lite tävlingar och skrattade halvt ihjäl oss. Jag och Daniel var helt eniga om att vi egentligen borde ha fortsatt längre på det temat, gärna hela kvällen. 
 
Men vi hade ju redan planerat in "rockpub" som nästa del, så det var bara att svira om igen för musikquiz och singstar (=mer hysteriskt skrattande).
 
 
När alla deltävlingar var avklarade blev det käk i form av grymt god rostbiff och potatissallad. Efter det blev det så klart ett sista klädbyte till "normala" kläder, och sedan fortsatte kvällen med mer singstar, en massa skitsnack och helt sjukt mycket hysteriskt skrattande.
 
Det finns så mycket roligt att berätta från den kvällen, men det mesta är väldigt internt och jag tror inte det finns något som lämpar sig för en öppen blogg! Så vi avslutar helt enkelt med en bild från slutet av kvällen istället, då vårt sällskap utökades med en ny filur, även den fick mig att skratta gott: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0