Världens bästa kollegor

På lördag ska vi ha inflyttningsfest i butiken (4 månader efter öppning visserligen, men bättre sent än aldrig!), så den senaste veckan har jag och Daniel hållit på för fullt med förberedelserna.

För ungefär en vecka sedan gick jag runt och frågade gänget "har du några allergier?" och fick diverse intressanta svar....
"Nä, bara mot fula kärringar"
"Nä, bara mot varm öl"
"Nä, bara mot tomma bankkonton"
"Mja, hundar, hästar, kattor... Fast jag har aldrig provat äta dem, det kanske inte är köttet jag är allergisk mot?"

Och detta utan att de hörde varandras svar! Gissa om jag höll på att skratta ihjäl mig! Underbara människor som förgyller mina dagar.

Och idag hade jag fått denna bild som svar på ett mail jag skickade ut om festen, jag ÄLSKAR den där katten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0