Lycka!

Åh vilken fantastisk dag! Idag kom nämligen min beställning från Macy´s! Vi har ju beställt en hel drös med kläder till Floridalägenheten som Christofers föräldrar ska få ta med sig hem nästa vecka (gissa om jag längtar?!?!), men det gick inte att beställa från Macy´s med utländskt kort. Jag som brukar hitta massor på Macy´s. Sjukt deprimerande. 
 
Meeen, det går ju att välja att få det shippat till andra länder också och då funkar det så klart med icke-amerikanskt kort! Så ja, när de hade sista dagen Presidents Day sale med extra 15 % off så kunde jag inte låta bli. Man måste ju testa liksom, se hur det funkar att beställa hit! 
 
 
Förstå min lycka när jag fick åka och hämta ut de här fyra paketen (ett paket per plagg, kändes ju inte jättenödvändigt direkt...) idag! Jag tror bestämt att jag vid något tillfälle till och med studsade upp och ner, så ivrig var jag. 
 
Kanske bör nämna att det inte var fullt så roligt att betala införtullningen, det är definitivt inte någon idé att beställa nu längre efter ändringarna, men nu har jag provat i alla fall och jag är åtminstone skitnöjd med grejerna! 
 
För övrigt har jag varit på ett mycket trevligt vårmöte med agility.ax ikväll, och ätit en sjukt god skaldjurspasta på Dinos. 
 
 
Åh. Så gott. Så mätt. Så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0