Underbara helg!

Åh vilken fantastisk helg jag har haft hittills! Vi firade ju alla hjärtans dag igår istället för i torsdags eftersom det helt enkelt passade oss bättre att göra så. Så till frukosten fick jag en bukett rosor - bara en sådan sak! Och efter jobbet åkte vi ut till stugan för mer mys. 
 
 
Lite bubbel! 
 
 
En variant av surf & turf. Grillad hummer och entrecote, med vitlökssmör och hjärtformade rårakor. Muuums! 
 
 
Mmmmm. Chokladfondue. Jordgubbar, kiwi, ananas och smält vitchoklad. Gudomligt gott! Åh. Jag dreglar. 
 
Idag har mor och far varit ut och hälsat på oss och fikat lite, hundarna har varit ute och busat så att de är totalt slut och ligger helt däckade i soffan och vi har ätit ännu mer god mat. 
 
 
Raclette. Muhuuuuums! Som vanligt åt jag aaalldeles för mycket. Minst två, om inte tre, fullvuxna människor hade blivit mätta på det som jag tryckte i mig.... Men det är ju så gott, och man äter det ju så sällan så jag kan liksom inte förmå mig att slänga det som är kvar när man egentligen börjar bli helt mätt och nöjd. 
 
På tal om något helt annat hoppas jag verkligen att ni kollar på kvällens delfinal av melodifestivalen och röstar på State of Drama! Så sjukt fränt ju att min lilla Stefan är med i melodifestivalen! Jag känner lite att jag borde ha tagit färjan över till Sverige nu bara för att kunna rösta, men jag får helt enkelt hoppas att mitt mentala stöd räcker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter helt underbart det där ju!
Hur går det med din träning inför klassikern? Såg att du varit och skidat, och det har inte jag... (Förutom de gånger jag STÅTT på skidorna med ettorna och tvåorna) Men jag går på min löparkurs, och jag känner mig alldeles stolt över prestationen senast: 2 min jogging+1 min gång i 30 minuter!!! Ja, den nivån ligger vi på, men som sagt, stolt är jag :)

Svar: Antar att det är Fanny som har skrivit det här? :) Japp, har varit och skidat hela två gånger, sist blev det 9 km och det gick faktiskt helt bra! Härligt! Det är ju precis så man ska börja för att komma igång så jag tvivlar inte en sekund på att det kommer att bli skitbra det där! :) Har tänkt mycket på dig på sistone att vi borde boka in en dejt och snacka ihop oss lite, men det har liksom inte blivit av ändå. Förslag? :)
Hääna Banääna

2013-02-16 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0