Jobbajobbajooobba

Jävlar vad vi har jobbat de här senaste dagarna! Igår började vi 8 och först 23.25 igår kväll gav jag upp och gick hem. Idag tyckte vi att vi var värda att få börja 9 i alla fall, och när vi gick på middag trodde jag att vi skulle hålla på kanske en timme till eller max två, men tror ni inte att klockan hann bli 21 innan jag kom iväg hem ändå? 
 
Planen var att vi skulle försöka öppna imorgon, men jag är glad att vi gav upp det och bestämde lördag istället. Annars skulle vi ha fått bli kvar hela natten och troligtvis ändå inte varit riktigt redo för öppning imorgon. 
 
 
Vår smygbild på larmen som sattes upp igår och monterades ihop med telefoner idag (inte bara en gång vi har testsnott telefoner idag, jävlar vad de tjuter!). Jag måste säga att det ska bli riktigt spännande att höra vad folk tycker sedan när det är klart! 
 
Nu ska jag bara försöka varva ner lite och släppa jobbtankarna innan jag stupar i säng, för imorgon kör vi från klockan 8 igen! På söndag tror jag bestämt att jag ska ha som mål att sova precis hela dagen, ett dygns sömn skulle nog göra gott efter det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0